FAQs 

Her finder du svar på de mest almindelig stillede spørgsmål

Print og produktkvalitet

Hvordan er kvaliteten af printet?

Vi benytter os af printere / maskiner af meget høj kvalitet. Dette sikre et flot og ensartet print. 

Det er vigtigt, at du benytter dig af et billede af høj kvalitet (mindst 150dpi), når du benytter vores designTool. Dette sikre at du for det bedst mulige resultat. Du vil få en advarsel under designprocessen, hvis ikke dit billede er af høj nok kvalitet. 

Er jeres tryk miljøvenligt?

Det kan du tro! Vores leverandører benytter sig af Øko-Tex 100 certificeret blæk som ikke skader hverken miljø, natur eller mennesker.  

Fragt og levering

Hvilke fragtmetoder benytter i?

I 95% af tilfældende leverver vi indenfor 2-3 hverdage. 
Vi sender vores pakker med DAO. Din pakke bliver sendt til den nærmeste pakkeshop. 

Du modtager altid et track og Trace nummer, hvor du kan følge din pakkes rejse, når den er afsendt.

Har du spørgsmål i forhold til fragt og levering, så sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig. 
Skriv til os på info@gaveprint.dk

Sender i pakker til andre lande end Danmark?

Desværre ikke. Pt. kan vi kun leverer pakker til danske adresser.

Hvor lang er jeres leveringstid?

Vi bestræber os på at afsende din ordre senest 48 timer efter denne er modtaget. I 95% af tilfældende er vores leveringsstid 2-3 hverdage. Denne kan dog varierer afhægig af det bestilte produkt.  

Betaling

Hvilke betalingsmetoder accepterer i?

Vi modtager betalinger med Visa, Visa electron, MasterCard, ApplePay og Google PAY
Dine betalingsinformationer er krypteret og vi kan ikke se disse.

Kan jeg betale via faktura?

Ja. Ved betaling via faktura bedes du sende en mail til info@gaveprint.dk - så finder vi en løsning på dette.

Fortrydelsesret og reklamation

Kan jeg fortryde mit køb?

Det kan du desværre ikke. På vare med eget personligt design bortfalder fortrydelsesretten. Dette skyldes at din vare ikke kan sælges til en anden kunde

Hvad gør jeg hvis min vare går i stykker?

Vi yder 2-års reklamation på vare som grundet fabrikationsfejl er gået i stykker. Læs mere om din reklamationsret her

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med det leverede produkt?

Vi gør alt for at leverer produkter der lever op til dine ønsker og forventninger. Har du mod forventning, modtaget et produkt du ikke er tilfreds med, så send os en mail på info@gaveprint.dk, så kan vi sammen finde en god løsning